@suv

Hej goingar.
Sitter och funderar här i min ensamhet.
Väntar på en jävligt seg person också.
Hur lång tid kan det ta och åka och käka
på donken & sen komma hit egentligen?
Ska ut & röka och sen ringa honom...

Har varit en jävla underbar helg! ♥
Igår fick man liksom upp lite minnen
för att jag, Sarah & våra två starka
kvinnor lekte snurra flaskan och
ryska posten, haha förjävla kul va de!
Och ja, i fredags så drack vi med...
& jag blev lite ledsen för att en
person lämnade oss, hmm. Aja!

Har knappt fått sova så det blir till
att dra hem efter att "M" har kommit
och sen måste jag typ duscha och
somna till en film. Det är ett måste!
Har sovmorgon till 11 imorgon lix ;)

Ni får ha de så bra så skriver jag imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0