Var ju som sagt..


Pga mina smärtor i bröstkorgen som fortsätter längs sidorna till höfterna och sedan
ner till mitten av magen och runt hjärtat. Det är inte så jävla skönt men nu vet jag
vad det är i alla fall och det är magkatarr. Det har jag haft i flera år men inte så ofta
som jag har nu. Brukade komma kanske 4-5 gånger på ett år, smärtor som knappt
går att beskriva, men det kändes verkligen som om någon drog ut inälvorna på en
och slet hela mig i stycken, kunde knappt andas heller så det var rätt jobbigt ett tag.
Men nu känns det inte så mycket, kommer då och då under dagen men inte såna
smärtor och det är jag jävligt glad över, tack gode Gud om du nu finns :O

Drar till skolan imorgon i alla fall för annars får jag inte åka till min lilla älskling.
Vi har bestämt att vi ska gymma på lördag så ska jag visa hur man tränar mag-
musklerna, för han vet inte riktigt hur man gör med dom maskinerna på gymmet.
Lite kul att en tjej vet mer än en kille för en gångs skull haha! ;)

Ska börja packa och städa nu och ta en sista tablett men jag skriver när jag
börjar bli klar :)
tack & hej, puss på dej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0