tillbaka efter solning

Hej! Nu är jag tillbaka igen haha.
Ligger i sängen & snackar skype med min älskling
som vanligt vid denna tiden om inte ni fattat det
;)

Vet inte vad jag ska säga asså?
Jag blev i alla fall brun, sjukt brun.
Och så måste jag ju bara berätta när jag & Fia skulle köpa cigg.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Sofia gick fram till tre randoms inne på Ica & bah; URSÄKTA?!
Men ingen av dom hörde så Fia gick till ett hörn och skämdes.
Sen så gick jag med Fia och ställde oss framför dom och fråga
igen, å då kollade alla tre konstigt på oss och den ena sa ja,
men han hade inte med sig sitt leg, den andra sa nej.
Och så kollade vi på den tredje som bah: mm men okej då
:)

Haha, så jävla pinasmt allt kan bli. Visst, ni kanske inte tkr 
det nu men om ni skulle varit med och sett allt HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0