hände inget...

Det blev aldrig någon solning utan jag drog till mamma, 
men det var bara min lillebror hemma och han ville att jag skulle
stanna kvar tills mamma kom hem. Så jag väntade.. och väntade
men hon kom typ aldrig och när hon till slut kom så hade sista
bussen gått och jag orkade inte gå heller, det tar liksom 20 min
att gå men det är jobbigt, speciellt när det är kallt :O

Men jag tog iaf en varm & skön dusch och just nu har jag hår-
inpackning i håret som jag hade tänkt att sova i.
Älskar när man tvättar ur det ur håret dagen efter, helvete va
lent det är då & så känns det inte något slitet förrän plattången
kommer fram i slutändan... ;)


13 år gammal på den bilden, usch va längesen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0