blöder så jag skakar

Jag rakade mina ben som vanligt och det var inget ovanligt med de.
Men sen så klart så händer något som inte har hänt på 3 jävla år!
Gissa vad?
Jo, då skär man ju av en stor jävla skinnbit!
& sedan så ska man ju skära sig på 4 olika ställen med...
Det här va fan min otursdag i å med att "jag" har tappat bort
min nyckel till mitt rum också. Fast jag vet nog vem det är som har
tagit den. Man är ju inte helt jävla dum i huvudet. Detta blir ju första
gången "jag" tappar bort min nyckel i alla fall om man bortser ifrån
när jag tappa bort hemnyckeln inomhus när jag var 7 år som vi sedan
hitta när vi flyttade därifrån 4 år senare...
LOL.

ORKAR INTE! FAN!
HELA JÄVLA BENET SKAKAR, FORSAR FAN NER BLOD!

Nu ska jag fan ta & ringa Joel och sedan sova. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0