tired of sickness


Riktar mig mot att gå hem & få sova några timmar till.
Orkar inte jobba någonting just nu, mår inte alls bra.
Huvudvärk och känner mig faktiskt rätt krasslig idag.
Har inget att göra här i skolan ändå, fordon hela dagen.
Har inte fått en penna heller som jag bad om för en timma sen :(
Hmm...
Hittar inte läraren heller för den delen, han försvinner stup i kvarten.
Tycker faktiskt att han om någon borde skärpa sig, han vet att jag
behöver så mycket hjälp som möjligt nu när jag är efter i allt.
Är efter i teoriboken & det praktiska ute i verkstan' + den boken med.


Antar att ni nu inte orkar läsa allt om jag skriver mer som inte är så
intressant så jag ska lägga ner nu, skriver något om jag orkar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0