@ Lidköping/ungbo


Mår inte så jättebra så jag vill helst inte blogga men vill inte
vara elak heller så jag kände mig illa tvungen till att skriva
ett litet godnatt inlägg till er alla så att ni inte blir sura... :(

Åkte ifrån min älskling idag, tåget var inställt från Herrljunga
så jag var tvungen att åka ersättningsbuss & såklart så mår
jag ju alltid dåligt av att åka buss så jag satt och försökte
blunda hela vägen och så skakade jag så in i helvete!
Och vet ni vad? Jo jag skakar fortfarande, det är inte så kul
att blogga då om ni förstår, för jag skriver jätte segt...


Jag gör ett inlägg imorgon när jag vaknar så får vi se om
jag är bättre då, både psykiskt & fysiskt
:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0