after the work


Hej, Har tränat & duschat och nu ligger jag i sängen helt i chock.
Jag flyttar redan på måndag... Känns rätt sjukt, mina tankar snurrar runt i mitt
huvud så jag bara blir yr av allt. Vad händer? Kan fan inte tänka helt klart.
Jag vill inte! Jo, men jag måste. Jag kan inte bo här hela mitt liv och låtsas
vara en unge hela tiden. Jag kan inte flytta hem till mamma, inte pappa.
Vad ska man göra då?
Det bästa är i alla fall att jag har stöd av alla nära & kära som tur är.
Tack för att ni finns, utan er så skulle inte jag klarat mig igenom vardagen ♥

Men nu blir det till att hoppa i sängs å nana för imorgon är en ny dag!

- Bär runt på min älskling hela tiden (Joel) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0