svinhungrig va fan...

sitter på sängen och 'rä djävulskt hunggrig så jag knappt kan skriva. Jag bara darrar som ett jävla freak. 
Ska berätta kort om gårdagen.. Jag & lilla Isa åkte till Göteborg och jag köpte en present till min lillebror som fyllde 11 år igår. Han älskade iaf den saken han fick så det är jag glad över. Isa fick med sig jeans och skit men hade fan inte pengar till någonting efter att jag köpt presenten så jag blev lite sur -.-' hade råd med donken & cigg. Kul. 
Senare på kvällen när vi åkte tåg hem så var det byte i Skövde. Då kom en rätt söt kille som hette Alexander fram och fråga efter cigg och sen sluta det med att vi hatade en gemensam kille så vi började snacka massa skit om just den killen då.. (asså inte skit utan ren fakta). 
Runt tolvslaget så drog jag & Isa ut och körde fyrhjuling in till stan som vi egentligen inte borde ha gjort. hehe... 
Och nu sitter jag & luktar häst & hundbajs... Ska spruta på mig en massa parfym & dö (ne men är allergiker) och sen ut och springa och sen kommer jag säkert bli överlycklig när jag får hoppa in i duschen, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0