sjuk dag 1-2

Hej, ligger i sängen och har legat här i stort sett hela dagen. Kommer göra det resten av dagen/kvällen också för man får typ inte gå ut från sitt rum när man är sjuk. Kul va? eller inte. Men jag är inte den enda som är sjuk utan det är två tjejer till! Det är bara en som har kunnat hålla sig frisk för att hon ba ÄÄÄLSKAR SKOLAAN! Haha tror inte hon gör det men ah ;) 

Vill att älskling ska ringa ;((( så hoppas han gör det snart för jag står inte ut mer med min ensamhet i mörkret! Vågar knappt kolla på hur jävla fint väder det är genom fönstret heller -.-' såg det när jag gick ut & röka. Fan att jag va sjuk just idag då. Fuck my life & goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0