seven in the morning and i just want to sleep 5 minutes more

Godmorgon solstrålar! själv är jag ingen solstråle idag utan snarare ett psykfall känns det som. Ska tydligen va hemma från skolan idag igen, kul. Fast jag fryser som ett jävla as, har legat och sovit i mjukisbyxor & tjocktröja och så säger personalen att det är varmt? Jag känner inte att jag har feber men jag har la tydligen det för vuxna vet la antagligen bäst? Nä men jag vill ju va hemma men jag vill ju också till skolan så ah det får la bli såhär, men då får jag ju inte gå ut idag och det kanske är de dom vill?? nä fan vet jag. Får la lägga mig och försöka somna om då för det blir ju inget argument om de så. Puss godnatt eller godmorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0