rest in peace my friend, you will always be in my heart ♥

Har mått rent ut sagt skit pga en kille som hette Robin Johansson.
Får la vara ärlig och säga vad som har hänt...

Robin första gången jag träffade dig var på rudenschöldskolan och folk försökte få ut mig därifrån, såna som hatade mig. Då kom du och bah; låt flickan vara. Du var den enda som vågade säga någonting. Man kunde prata med dig i flera timmar och du lyssnade. Man kunde verkligen prata med dig om allt. Jag vet att det är fler än jag som känner såhär. Du har ställt upp för väldigt många och du finns i nästan hela Lidköpings hjärtan! 
Minns när du hoppade från röda bron och torgbron, du levde livet och tog dagarna som dom kom...
Sista gången jag såg dig var på skolgården för några dagar sen, vi drack kaffe, tog en cigg & bara prata om hur livet var.. Allt bra & allt det dåliga. Nu finns du inte längre här men vet att du fortfarande finns bland oss alla.
Jag lovar att knäppa en bärs på din begravning för jag vet att du ville det. Kommer ihåg när du sa det. Känns som om du sitter bredvid mig & bella just nu och vill att vi ska sluta gråta och supa bort smärtan men tårarna bara rinner och blir fler. Du var en av de roligaste jag kände, du var så ödmjuk och jordnära men ändå hela galen! Älskade allt med dig. Jag kommer alltid att minnas dig Robin. Vi saknar & älskar dig hjärtat ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0