just lay down and hear the world screaming after you

godmorgon pöjkar & flickor! Ligger i min säng och är sjukt trött och har jävligt ont i huvudet. Fuck my life just nu asså. Funderar på att sätta mig och måla naglarna? Ska jag göra det eller orkar jag verkligen, känner att jag är jätte slö. Ska iaf hyra film sen med emilia för hon är också sjuk. Så får la va hemma hela denna fredag om inte jag mår bättre sen då för då kan jag ta en kaffe på cafébussen (en buss som är på torget på fredagskvällar) med mina vänner senare på kvällen. Menmen, nu måste jag seriöst skita! Hejdå.


tror jag ska börja lägga ut mer bilder på grisar bara för att jag älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0