I've wasted my time on this thing?..

Hej!! Sjukt längesen nu... såg att det fortfarande öär folk som läser och vissa har ju klagat på att jag aldrig skriver längre men man glömmer ju av bloggen helt totalt när man skaffat ny pojkvän som kommer va hemlig i början förutom för dom som har mig på facebook då ;) och så har ju skolan börjat med... Jag har iaf gått om och börjat på fordon & transport ist. Sjukt kul och kan ju säga att jag valde helt rätt! Känns jävligt bra med klassen och så. Sen har ju jag blivit beroende av "bloons tower defense" .. IGEN! Orka, sitter till och med och spelar på lektionerna när jag egentligen kan skriva här ist? Eller jag kan ju göra båda men har faktiskt blivit lite mer som en kille och kan bara göra en sak i taget.. fast ni vet ju, ni som har följt bloggen länge att jag inte kan gå & tugga tuggummi samtidigt x) lite fail ändå..

Ska fortsätta skriva här och det blir väl minst 5 inlägg per dag kan jag garanterat lova! ;) Men nu ska jag städa rummet lite, är ju ledig imorgon för att jag är så grym i skolan!!!! eller för att matteläraren är sjuk.. hehe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0