it's someone in my closet..

Hejhej, eller nått? Har kollat på sammanlagt tre filmer ikväll så är jävligt trött å slö.. Ska sova nu hade jag tänkt för imorgon bär det av till goa gbg! så om någon ser mig, vf inte säga hej? Som sist, fick en kommentar av en tjej som sa att hon såg mig men vågade inte säga något. Visst, inte visste jag att en göteborgare läste min blogg men kul ändå ;) 

aja, över till det viktiga. Det är någon i min garderob tror jag, seriöst asså. Den va halvt öppen när jag gick in i mitt rum och jag öppnar den kanske en gång i månaden, så jag stängde igen den utan att kolla vad det va där inne. Är fan rädd. Eller så är det la nån av dom andra tjejerna i huset som öppnat utan mitt tillstånd. Isf blir jag sur... menmen. Bättre sur än rädd va fan. Jag vill inte kissa på mig inatt.


en rädd chey.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till brittan samt hennes nya parfym. Var gärna med :D Kramar!

2011-09-24 @ 15:38:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0