in the fucking school...

tja, sitter i skolan och halv sover. Kom precis hit men jag började egentligen halv 10..
Nu ska jag förklara varför jag aldrig skrev något igår när jag kom hem.

Åkte 20.19 från falkenberg när jag annars brukar ta 18.17 tåget. Allt var som vanligt förutom min mensvärk och att jag började gråta lite när jag & joel sa hejdå fast jag visste att det är ju inte så långt tills fredag då vi ses igen. Men han förstod inte att jag lipa för honom, nu har jag insett att jag är sjukt kär på nytt igen och det känns underbart! ♥
Men iaf, skulle byta tåg i Göteborg som vanligt och jag anlände i tid, tåget från gbg gick 21.32 men vid tjugo i så började jag undra varför det inte gick.. så fick jag reda på att ett träd fallit över båda spåren i Alingsås så vi kunde inte åka någonstans men skulle åka en kvart senare.. runt halv elva började jag bli trött på't och då kom ett meddelande att vi skulle åka buss ist som gick 23, så vid 5 i fick alla gå till "First Hotel G" och utanför skulle bussen gå. Halv 12 kom bussjävel, hade redan suttit på marken och halvsovit och kedjerökt som fan under tiden.. Vaknade när vi kom till skövde vid 2 på natten och åkte vidare med taxi hem.. så kom hem 3 på natten, eller ne, kom till stan 3 och hemma kvart över 3 -.-' så jag la mig inte förrän halv 4 och nu är jag fan helt död!

That's all of my train & bus advenger! Never again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0