I'm redo for bed now bby

tjosan i trosan eller vad man nu säger?! Jag är klar med allt och är redo för sängen nu! fast jag ligger redan i sängen och har i stort sett gjort det hela dagen vafan ;)

Jag ska satsa stort på modellbranschen för er som inte visste och inte vilken modellbransch som helst utan jag ska bli porrmodell när jag blir stor! Inte göra filmer utan bara foton (a) och inte extrema för er som tänker så, snuskgubbar ;)

Ska kolla film nu, något som har med kossor att göra iaf, annars går jag la och lägger mig om jag inte hittar någon sån film för jag vet ingen film med flygande kossor som jag vill se.. 


Just love me for who I am and don't judge me until you get to know me.

Kommentarer
Postat av: jackie

Herregud vad snygg;)

2011-09-23 @ 00:04:20
Postat av: Crilleblad

HEting ;);)

2011-09-23 @ 16:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0