be what you want to be

Jag sitter här nu, ska tvätta av mitt smink m.m. sen röka en sista cigg innan jag går och lägger mig. Är sjukt trött, trött på allt verkligen. Trött på skolan, trött på personalen, trött på att min pojkvän bor långt ifrån mig men distansförhållandet funkar bra än så länge bara att jag har blivit lite irriterad då och då. Lite jobbigt faktiskt men det här ska vi klara fint! Ses ju ändå varje helg men det kommer nog inte bli så lite mer framåt eftersom jag tror att hans pappa vill ha lite egentid med honom och jag vill träffa mitt syskonbarn då och då. 

Men nu orkar jag inte skriva mer, ciao, godnatt eller något ♥


(bild från när jag precis flytta in till boendet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0