baby, I tell ya, my heart is freaking out when I held ya.

J ♥ du är den finaste för mig i hela världen och du gör min dag. Blir glad varje gång du ringer även om det är mitt på natten eller sjukt tidigt på morgonen även fast jag kan verka lite sur. Hela din familj är underbar och jag älskar dom lika mycket som jag älskar dig. Samuel är som en lillebror för mig med och jag bryr mig om er alla. Känns otroligt skönt att ha er, kan verkligen inte beskriva denna känslan som jag har!
Och du J, vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan dig. Du betydet så himla mycket för mig, har redan gått en månad och jag har nog aldrig varit såhär jävla kär någon gång och jag blir bara mer och mer förbannat kär i dig för varje dag som går. Varje gång jag får höra din röst, varje gång jag får kyssa dig, vet inte vad jag ska säga men du är verkligen det bästa som har hänt mig sen jag fick en rosa ponny! Nej, nu ska jag inte skämta till det men vill bara att du ska veta hur jag känner. Försöker säga det varje dag men jag vet inte riktigt om du tror på mig.
Kommer ihåg första gången jag såg dig, tyckte att du bara va en omogen liten skit och att du sen ville ha en kram gjorde det ju inte bättre. Dagen efter så gav jag dig bitchblickar, så naiv som du va.. och senare på kvällen när jag tog din hand pirra det i hela kroppen. Det var verkligen kärlek i första andra ögonkastet. Du gör min dag & du gör mig hel älskling.

Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0