a good sleep for the health

hej alla trötta och nattpigga folk! Ligger i sängen och är redo att nana när som helst. Träningen va go idag, tyckte iaf jag, kanske inte tjockisarna tyckte för såg hur jävla slut dom va efter bara uppvärmningen haha! ;) så jävla kul. Har inget emot tjockisar men tycker det är lite kul ändå, bara så ni vet så har jag själv varit tjock.. men det var ett jävla bra tag sen! 

Saknar min pojkvän så jävla sjukt mycket! Han är ju i turkland just nu och chillar och har det gött medans jag liksom får stå ut med killarna i min klass och plugga hela jävla tiden.. ÅÅÅH! Är avis. Men vi snackar iaf minst en gång om dagen, bara att det blir korta samtal eftersom det kostar så jävla mö. Orka... Han kommer ändå hem på lördag och då ska jag dra till Landvetter så det blir en överraskning för honom och hans familj tihih (a) Bara jag får reda på när dom ska va där någon jävla gång! Han säger ju olika tider varje dag, man typ bah; mm okej?! 

Nu blir det till att sova för jag ska upp kl 6, skriver kanske något på morgonen, annars blir det under skoltid, PUSS på er och kyssar till min finaste pojkvän i världen ♥


som sagt, fortfarande hemlig.. men ni kan väl gissa? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0