slutade tidigare idag, gött va de

slutade kl 12 idag men alla drog halv 12 ist hahaha! undra var läraren trodde vart vi tog vägen..
så är hemma nu och ligger i sängen, har jätte ont i ryggen och det känns som om den slits mer och mer för varje dag som går i skolan. Speciellt när man är ute i verkstan & håller på men nu har inte jag gjort så mycket där det senaste, det va förra veckan jag höll på att borra hål genom en kub, jätte kul verkligen. eller inte. Sen skulle jag skruva i massa jävla skruvar, lol. fattade ingenting först eftersom alla skruvar tydligen har ett namn som M8, M10 m.m. men va fan? varför ska man kunna om skruvar när man ska meka bil i framtiden wtf?! Men jag får ta åren som dom kommer, ska ju kunna hjärt & lungräddning med. Första provet om det gick ju inte så bra eftersom jag svara så jävla oseriöst men whatever? det var inget riktigt prov ändå!

Men nu ska jag chilla med musik innan det är mat vid 5, ska nog ta en liten powernap med och sen är det dansträning idag såklart. Pussen! ♥




Kommentarer
Postat av: mekaniker

Klart du behöver veta vad en m8 , m10 är m står för att de är milimeter gänga och 8 är diametern du kommer behöva kunna allt sånt.

2011-10-12 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0