nytt schema

omg, har nytt schema, så börjar 8 på tisdagar ist för halv 10 ;( 
men fördelen är att på torsdagar så går jag till 13.10 ist för 16! Det är gött.
Men gillar ju mina sovmornar... nu har vi bara den på måndag då vi börjar 11. 

och en sak jag stör mig på är min tungpiercing. Vill ha en kortare stav,
har redan en jättekort men vill ha en kortare. typ 1,2 cm.
Just nu har jag 1,4 cm på längden.
Har inte tänkt på att jag haft den förrän nu när den fastna vid klubban jag suger på just nu. KOLAAAA! ;RR

Ska jobba, jobba, jobba nu! Ja för nu kör vi!!!
SKA komma ikapp, jag vet att jag klara't
för jag är bara för gryyyyyyymt snygg..
ne men jag är grym & jävligt snabb och kan om jag bara vill! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0