minns ni?


haha minns det som om det var igår! colan va så att jag & mina kompisar hade dricka till frukost, lunch, kvällsmat i tre dagar. Vi fick ha min pappas lägenhet för oss själva en helg och det sluta med ett jävla kaos alltihopa! x) 
Det var ungefär 2 år sen som det sluta med att jag hade fest och förstörde hela lägenheten. Saker försvann, handfatet i toan gick sönder, "Vickan" tog av sig kläderna och sen gick han in på toan och kom ut med mitt linne & kallingar till det. HAHAHA! Fan vad jag saknar det. Kärringen bredvid klaga och sen kom polisen och fan va alla sprang ut därifrån. Jag var så jävla packad så jag fatta ingenting men snuten märkte inte att jag var full tills jag sprang ut därifrån ^^ Adde kommer ut från toan och frågar snutarna; vart är festen? och däckar rakt framför dom! Jag hade bara shorts i linne på mig i den vinterkylan. Kommer ihåg att alla fick bära mig överallt för att jag inte kunde stå på benen heller... Menmen, det sluta bra sen efter att snutjävlarna hade dragit för dom tog ju bara Adde som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0