har inte hunnit skriva något idag tyvärr..

Hej, slutade skolan idag + att jag har haft möte ang. min frånvaro. Visste ni att man kunde få frånvaro fast man satt på lektionerna? ;s lol säger jag bara. Fett sjukt! Den mesta frånvaron är ju att jag varit sjuk. fan är det för jävla hittepå?! 34 % .. lite kul. Men då har ju jag faktiskt varit sjuk. Men har iaf sänkt mig från 40 % till 29 % på mindre än en vecka! Slå de ni ;) om man är en van skolkare.. det är ju inte som i 9:an med 95 % på hela skolåret hahaha fan vsa jag är bra! or not.. Men har faktiskt väldigt många anledningar till det, dels att pappa låg på sjukhuset då för ja, det säger jag inte här å dels för att jag skar mig jämt å hade självmordstankar pga (de bhöver inte ni veta). Men allt började iaf i 8:an när min kompis mådde sjkt dåligt å jag ställde upp för henne varenda jävla dag, jag kom så fort hon behövde mig och sket i skolan, det var mestadels på skoltiden. Jag var nog en för bra vän kan jag erkänna själv. Men nu är allt annorlunda, måste tänka på mig själv & fokusera på skolan. För om jag inte sköter den, så får jag inget studiebidrag. Och om jag inte får något studiebidrag, ja då kan jag inte åka & träffa Joel. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0