dag 1 - presentation

Hej, jag heter Natalie Magnusson Forsberg.
Är -94, alltså 17 år och bor i Lidköping.
Finns inte så mycket mer att säga än att jag är en livlig, snäll, kaxig brud! 
De flesta brukar se mig som en bitch det första dom gör,
men jag tycker att det är helt okej med det.
De som känner mig vet att jag är sjukt go & rar men skämtar alldeles för mycket.
Skulle aldrig falla mig in att ljuga om jag inte var tvungen till det,
men för mestadels är jag nästan alltid ärlig.
- Kanske inte för mamma, men det är en annan femma (a)
Jag söp väldigt, väldigt ofta för bara något/några år sen. 
Men nu när jag har träffat min pojkvän så händer det någon gång ibland.
(& då snackar jag om en gång i månaden om inte mindre)
Går i dans som ni säkert vet? Har gjort det i 7 år.
Brinner för smink & styling m.m. Men inte att göra de på mig själv.
Vet inte vad mer jag kan säga, har ni några mer frågor så kommentera (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0