utan dina andetag

Skulle nog aldrig kommit såhär lång utan dig.
Du gör min dag min solstråle. För mig är du allt.
Kan inte sluta tänka på dig. Sjukt underbar är du.
En sådan fin & fantastisk person du är kan man fan inte hitta.
Men jag har haft turen som har hittat dig, eller du hitta mig men sak samma.
Jag föll för dig, inte direkt men när jag fick vara med dig själv & lära känna dig.
Ångrar inte den dagen när vi blev tillsammans & jag hoppas att detta kommer
att hålla en väldigt lång tid. Pirrar fortfarande i min mage så fort du kysser mig.
Jag är så sjukt jävla kär i dig & jag hoppas att du är lika kär i mig, älskling.
Jag älskar dig mitt hjärta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0