på boendet

Äntligen hemma! & det goa är ju att jag börjar 11 imorgon.
Men vet ni vad? Jag ska faktiskt upp 7 imorgon haha!
Gissa varför?
Ska börja upp med dom banorna jag var på förut.
Att jag gick upp tidigt för att dra ut & springa. 
Så imorgon ska jag upp kl 7 å springa 40 min, sen kommer
jag hit & äter frukost å sen powerwalkar jag till badhuset
och tar en 45 minuters simning! Gött va?! Nej kanske ni inte tkr.
Men jag är jävligt taggad iaf haha...
Vi hörs imorgon för nu ska jag äta min thaimat å dricka upp
min sista cola tills nästa helg & sen lägga mig.

mitt mål:

1. Hur ofta tränar du? 2 gånger i veckan
2. Hur ofta vill du egentligen träna? minst 5 gånger i veckan
3. Vad väger du? 62 kg
4. Vad vill du väga? 50 kg
5. Vill du äta nyttigt? ja
6. Äter du nyttigt? nej

Vill tillbaka denna kroppen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0