kul helg (:

Haha! hann inte skriva någonting igår, ska berätta lite kort om vad som hände:

Jag, mamma, min moster & min kusin åkte ju till Göteborg.
Först hitta inte mamma en parkering men när vi hade hittat en 
hittade hon inte till templet haha. Så vi gick runt där i säkert en timma.
Vi åt lite mat å så å jag klagade på att vi satt på golvet men aja.
Sen kom joel dit å då drog vi till nordstan för att köpa lite saker.
Jag köpte bara en söt liten mössa med plufsboll å några smirnoff ice.
Efter det drog vi till min kusin i mölnlycke å fixade oss innan vi
gav oss av till thaifesten på folketshus i Mölndal.
Hade sjukt kul å käkade å drack. Det var ju skönhetstävling å så å sedan disco.
DIGGA THAIMUSIK! not.

Idag har vi bara slappat å har ni sett vilket oväder det är ute?
Fyfan säger jag bara! Va ju nära på att flyga av vägen med bilen...

Väntar på att maten ska bli klar nu iaf. Ni får se bilder i veckan, tihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0