käk & dusch

tja, har precis käkat, ska ta mig en sista cigg & sedan duscha och gå till sängs. sov lite efter träningen så drf jag varken skrivit här eller duschat x) Nu kanske ni tkr att jag är äcklig för de? Men va fan, är man trött så är man! tatueringen håller sig ren & fin fortfarande, ni ska få se en bilds skillnad sen eftersom jag har valt bort själva "månen" på hjärtat & så valde jag en mer blodröd färg! (; Sket snyggt. Men den är nog klar om kanske några månader för den ska som sagt byggas på! (: Just nu ser det ju bara ut som en mesig liten sak, menmen.

Kan nog hinna göra ett inlägg t innan jag lägger mig! Hehe...
Så säger inte godnatt än mina finisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0