en sömnlös natt

Tja sötisar!
Har inte sovit ett skit inatt, vet ni vf?
Jo för först så hörde jag saker, trodde jag inbillade mig.
Men sen när jag väl somna så drogs jag ner. Helt sjukt.
Kändes som om någon bara tog tagi mina fötter och bara drog ner mig.
Jag märkte ju själv att jagd drogs neråt för jag vakna direkt å kände det.

Imorses fick jag reda på att det inte bara va jag som hade hört saker, utan
alla andra med på boendet å en person till kände också att något tog i henne.
Så man undrar ju va fan det är som händer? 

Men det sjukaste va hemma hos Joel... han stängde inte av datorn en natt
så det var ett blått ljus som blinka mot väggen och varje gång det blinka såg 
jag ett foster på väggen. Blev livrädd.
Och idag så ringde Joel & bah; det var ett foster du såg för jag fick med det på bild.
Helt insane! Allt mer börjar hända nu, jag såg saker & ting när jag var "liten" (6-14 år).
Trodde inte att det skulle bli så igen. 

Men visst... jag har ju känt av min kompis Robin att han har varit i närheten,
men tror aldrig att han skulle skämta med en så å börja dra i en m.m. 
Plus att jag har hört barnskratt då & då. Ville bara få ur mig detta! 
Samma sak när jag kollar i spegeln snabbt, så ser jag alltid en annan tjej stå där.

Jag kan berätta mer sen, nu ska jag ha lektion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0