dag 18

mina 10 mest spelade låtar.

till the world ends - britney spears ft nicki minaj & ke$ha
→ the edge of glory - lady gaga
→ scary monsters and nice sprites - skrillex
→ rock n' roll - skrillex ft captain ahab
→ motherlover - the lonely island ft justin timberlake
→ more - usher
→ made of - nause
→ little bad girl - david guetta ft ludacris & taio cruz
→ cinema - benny benassi
→ bullets - rebecca & fiona (nause & adrian lux remix)

varför?

Jo, för att det är jag. Vissa låtar beskriver mig & min vardag.
Sen finns det ju vissa jag bara partar till eller gillar att lyssna på.
Typ som när jag sminkar mig, dom får mig på humör innan jag
drar till skolan med. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0