30 dagars utmaning

haha har helt glömt bort denna totalt!

Dag 19 - Vad är meningen med livet? Hur ser ditt perfekta liv ut

Dag 20 - Vart är du uppväxt

Dag 21 - Vad inspirerar dig

Dag 22 - Favorit genre inom musik, film, böcker

Dag 23 - Vart kommer du ifrån

Dag 24 - Beskriv din dag i punktform

Dag 25 - Ditt stjärntecken, om du tycker att de passar din personlighet.

Dag 26 - Vart du ser dig själv om 10 år.
Dag 27 - Favorit TV-serie

Dag 28 - Din första kyss

Dag 29 - Hur är det när du är kär och hur resonerar du till det

Dag 30 - Vad finns i din väska


Vad är meningen med livet?
Jo, det är väl att ha ett mål i livet och vilja gå upp för det.
Våga ta en risk & kunna ge upp allt för det man vill.
Min mening är bara att ta dagarna som dom kommer & leva livet.

Hur ser ditt perfekta liv ut?
Ja men det är väl att framförallt ta studenten, sen vet jag inte om jag läser vidare
och sedan kunna skaffa ett jobb & pojkvän (har jag ju redan) sen blir det typ 2-3 barn
ett stort, fint hus med fin utsikt.
Jag ska kunna ha pengar så det räcker till allt så som, spa, manikyr m.m. minst
en gång i veckan haha! Det är mitt perfekta liv som jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0