22a november 2011

Tjatja bloggen! (:
Sitter i killarnas omklädningsrum å chillar.
Mycket mysigare å sitta här inne tkr jag haha! Har ju precis lärt mig koden in hit så ;)
Ska ha en lektion till sen slutar jag då. Känns gött!
Sen ska jag dra till min lilla kusin & hjälpa henne städa hennes lägenhet hehe. 

Det blir att träna yoga idag också. Ska fan börja göra något varje dag va fan.
Jag är fet, eller på väg att bli typ. Eller inte fet, men mullig är jag på väg att bli.
Mitt bukfett har börjat visa sig mer å mer. Tack vare Joel, har börjat äta mer sen jag börja träffa honom, fan ta dig. Men jag tkr om dig ändå älskling ♥

Ne men nu ska jag ta å röka innan lektionen börjar, pussen!


jag när jag va som smalast... saknar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0