15e november 2011

Ligger i min säng & kan inte sova.
Funderar faktiskt på vad man kan köpa till alla i jul.
Kan ni komma med förslag?
Jag vet bara vad jag ska köpa till min pojkvän haha!
(Och nej Joel, det är inte något utav de jag har sagt,
inte ens i närheten kan jag lova!
)
Hmm, själv vill jag ha en "canon EOS 550D
+ att jag vet att mamma har lovat mig en
men vet inte när jag får den, har väntat i typ 1 år nu.
Håller på med min önskelista faktiskt. 
Ska ge den till mamma & pappa. 
Dom kommer iaf bli chockade kan jag lova.
För så här mycket har jag nog aldrig önskat mig!
Har alltid sagt, ne men jag vet inte? Ge mig bara pengar.
Nu är jag faktiskt trött på pengar & vill verkligen ha något speciellt.
Vad önskar ni er? Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0