I want to go to a place were I belong

Tjena mitt bena!
Det blev faktiskt inte så mycket shopping & inte med Pächan heller, men träffade henne en stund iaf. GIck runt på stan med Isa & Anna och köpte hårfärg, hårspännen, ett par sikt grymma örhängen!, 2 tungpiercingar... Fick i mig lite mat på elake måns med!
Jag & Anna drog en stund till min kusin för att träffa hennes lille son Adrian som fyller 1 år den 28 maj! Grattis i förskott sötnos! :)

Har färgat håret, eller Isa gjorde det på mig, det är någon konstig färg just nu, får se hur det blir imorgon, haha, hoppas det bara inte ser helt fucked up ut... färgade liksom ögonbrynen med & dom blev skit bra faktiskt!

Om mindre än 5 min fyller jag 17! YEY! :D
Ska sova nu tror jag... kanske skriver lite senare om jag inte kan somna, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0