tandläkaren suger...

Hej hopp, gummisnopp!

Fick gå upp halv 6 idag och hänga med mamma till jobbet innan jag skulle dra till tandläkaren bara för att jag inte hade något busskort! Och vem fan vill få en tandläkartid halv 8 på ett sommarlov???? Det var viktigt för jag har väntat på denna tiden i ett halvår eftersom det är en specialtandläkare... skulle sätta dit plast på en tand eftersom en liten del av tanden längst bak hade gått av pga tungpiercingen -.-'

Har iaf i plastkulor nu på piercingen så ist för tänderna är det kulorna som går av om jag sitter å tuggar på den.. älskar liksom att tugga på saker, vet inte varför men är beroende av tuggummi kan jag ju säga och det förstår ni säkert med! ;)

Ska sätta på en film och se så jag somnar om.. bara att personalen väcker mig alltid vid 11 när det är lunch 12! Jag kan ju fan gå upp 5 i 12 då eller? ÅÅÅHHH! Jag blir så trött! Aja, allt detta är ett buuu iaf! Godnatt eller godmorgon eller vad fan det nu är...


p.s på handleden kan man se min tatuering :'DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0