sol, vind & vatten

Heeej! dålig uppdatering, jag vet!
Har varit hos kussen min med hennes lille pöjk Adrian som bara är 1 år, igår så gick vi lite på stan först, jag fick mig en bikini som ni kommer se på bilderna nedan snart och en jätte söt blus! Sen sola & bada vi och senare så kom K dit, sen drog jag & K hem till min kusin och jag åt å kolla lite på tv medans kussen var hos sin mamma. och sen satt vi bara och kolla på tv hela kvällen, haha oj va kul tänker ni men nej, det var mysigt!

Idag så käka jag pizza till frukost.. jag är FET! och gick lite på stan med Dee (kusin) och fick köpt en kajal, pannband, t-shirt & sen vet jag inte vad jag köpte mer hahah! Cigg vettja! men ah...

Imorgon är det hjulafton här i Lidköping och då kommer en speciell person hit :)
antar att ni vill se bilderna nu så...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0