glasses is hot... or not

Hejhej, sitter här på sängen med min bärbara i knät under ett täcke med frida tidningen bredvid.. tänkte läsa lite & sen sova, ska upp vid 10 imorgon för en joggingtur i skogen med molly! :) kanske tar lite kort om det är fint väder men har för mig att det ska duggregna lite på morgonen.. aja! Har varit hos min kusin hela helgen, orkade inte gå hem haha ;) så känner mig rätt ofräsch eftersom jag har varit lat & bara legat på soffan och kollat på film , ätit & inte orkat duscha haha lol. får bli efter att jag joggat imorgon! Känner mig värsta äcklig, kan inte sluta tänka på det, mitt hår är flötigt, jag luktar... parfym hahah! har sprutat på en hel del fast min allergi... Här har ni två jävligt fula bilder på mig! ciao! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0