dygna eller?

funderar på om jag ska dygna eller inte.. ska ju ta bussen hem halv 8 liksom så måste ändå upp kl 6. hmm.. men jag kommer ändå tillbaka till lysekil nästa vecka eftersom jag ska till grebbestadfestivalen med meli!

Anledningen till att jag måste hem så tidigt är för att jag ska till bup kl 11 med pappa så han hänger ju med såklart och så har jag ju sagt till ungbo att jag kommer på måndag. Bor ju där nu så ni vet.. skönt att komma bort lite från mamma & min låtsas pappa, dom är otroligt jobbiga och så är det ju sånt jag inte vill berätta på bloggen som är lite privat. När man träffar mig kan man faktiskt se att jag inte mår så speciellt bra, mitt face lyser ju aldrig upp som de gjorde när jag var yngre, då va jag alltid pigg & glad!

men, men...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0