cruisingen i lysekil

Fan jag undra ju varför det va mer än vanligt som hade vart inne i min blogg idag men sen såg jag ju att emelie hade skrivit att jag hade blogg hahah! ;)

Igår var en grymt kul dag tkr jag! Nästan helt lyckad iaf... fast glömde av kameran totalt framförallt på kvällen/natten, kom ju hem runt halv 5-5 bara för att jag va så lat att jag inte orka gå upp för alla uppförsbackar! Snodde iaf lite bilder från emelie! (:



















blev faktiskt rätt glad när emelie sa att hon skulle vilja ha min kropp, jag som har försökt att gå ner i vikt i flera år tills för nån månad sen då jag faktiskt ska vara rätt nöjd ändå, men håller fortfarande på å ta bort bukfettet haha, det är inte så mkt, men ser rätt mullig ut på alla bilder ändå ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0