baksmälla!

Är fortfarande bakis sen tisdags, hur fan är det möjligt? plus att jag inte kommer ihåg så jävla mkt heller.. vet bara att jag vakna upp hos en okänd, fattade inte vart jag va så drog jag hem å som tur var så va det rätt nära mig... kund eju knappt gå för fan! såg ut som en sliten slampa iaf när jag kollade mig själv i spegeln, hade tydligen tvättat av sminket av någon anledning.. aja. Ska aldrig dricka igen seriöst, ne nu skoja jag bara, men ska bara dricka så jag kan komma ihåg vad jag gjorde m.m. verkar som om rätt många är sura på mig iaf, haha! Men dom borde ju iaf fattat själva att jag va så jävla packad å fatta ingenting?! Hallå liksom? Jag måste verkligen sova nu, har inte sovit så jävla mycket i veckan..

Bor inte hemma, men inte på ungbo heller.. gissa vart jag är? nä det vet ingen, mohahah! HEJ!


P.S Bh-lös + gått upp i vikt... D.S

Kommentarer
Postat av: MELI

haha men de tar ju flera dagar:( plus jag vill inte ha present :DD::D.d <3

2011-06-09 @ 12:15:09
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0