what if god was one of us

Godmorgon eller god middag.. behöver cigg. Vågar inte röka upp min sista för då kommer jag bli röksugen precis efter att jag har rökt upp den eftersom att jag kommer gå och tänka på att jag inte har cigg. Fan måste springa till ica fort som fan efter att tvätten är klar! Hmm, ja, första gången jag tvättar i mitt liv, hur känns de då? Jo det känns rätt bra att kunna starta en tvättmaskin på egen hand.. Ja jag kunde inte ens starta en tvättmaskin förut, fattar inte vad dom menar med alla krumilurer ;)

Vad ska ni hitta på idag? Själv ska jag chilla & bara koppla av med en film EFTER att jag har köpt godis & cigg! Aha? Ni kanske undrar vad jag gjorde för kul igår? Det var Hjulafton, ah typ som cruising fast ändå inte å ännu roligare än crusing haha! Måste kolla t tvätten nu så hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0