panikångest

Asså jag vet fan inte vad jag ska göra... gör så jävla ont i mig och åååh... ska till ungdomsmottagningen imorgon och kolla vad det beror på, mattias hänger iaf med mig dit som tur är, vill liksom inte gå själv :<

Idag har det varit ett jävla liv med både mig & bella.. först va hon ledsen och efter att han drog hem fick jag panik å tårarna bara rann så jag va tvungen att träffa någon fort som fan och bara prata ut. är jävligt glad över att ha mattias ibland asså.. Du är guldvärd! ♥

Får se hur jag mår imorgon, som ni vet har ju jag mått dåligt, haft värkar, velat spy å svimmat hela tiden i ungefär 50 - 60 dagar, snart får ni reda på vf, vill liksom inte säga vad som händer i kroppen, lite äckligt men... folk tror att jag är gravid m.m. det vet jag faktiskt inte om jag ska vara ärlig. Aja, ha en god natt sömn nu iaf så ska jag gosa med min nalle! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0