träning ricinolja BUS

Tjatja! har inte sagt vad jag skulle göra idag eller hur?
Men jag sitter påmin säng med en kopp kaffe & lite ricin- och olivolja
i håret så det ska bli mer livligt, växa & bli fylligare!
Kom hem för en kvart sen då jag har varit & tränat! 
Körde ett hårt spinningspass idag med Anna! Helt slut är vi säger jag bara!
Kunde knappt stå upp efter å sen hade jag jätte svårt för att gå upp för trappan.
Ja, jag trodde det stod "bas" men det var tydligen "medel" hahahaha fail.
Det var ju liksom första gången jag körde ett spinningspass.

Men snart ska jag tvätta ur ricinoljan & olivoljan å sedan sätta på lite brun utan sol.
Jag hade bus igår men missade lite på ansiktet så är rätt "vit" där jämfört med kroppen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0