teorilektion

Har teori just nu med klassen. Övar inför ett prov till fredag om motorn.
Kan lite än så länge men kommer få panik in i det sista för jag gör allt
dagen innan alltid & sen får jag hjärnsläpp, händer varenda jävla gång!
Kommer säkert få ig denna gången med eller "F" som det nu heter som
står för "fail". Har failat 2 gånger på teoriproven & jag har ju en inre 
stress så det blir ju bara jobbigare nu när jag ska ha prov och vet att
jag kommer misslyckas. Är fan sämst på allt. Förutom svenska & engelska.
Kanske ska satsa på att bli lärare istället? Nja, tror fan inte det för jag
får ju bara mina jävla utbrott hela tiden i skolan när man går i en störd
klass som denna. OMFG. Visst jag trivs med bara killar men ibland är dom
bara för mycket. Så jävla omogna. Gäller inte alla så ta inte illa upp,
men vissa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0