sängen hos älskling.

Ligger i hans säng & latar mig. 
Vi funderar på att dra & äta sushi sen, jag kommer ju att spy!
Har testat det en gång när jag var 11 men ska ge det en chans till.
Jag kanske tycker om det? Smaklökarna brukar ju ändra sig har jag hört.

Jag glömde bort bloggen helt igår kväll. Min fredagskväll var ju sjukt kul...
Först åkte ju jag från Lidköping till Herrljunga, inga problem alls! Dessutom
träffade jag Cassandra i Herrljunga & vi skulle på samma tåg. Så då tog vi
sällskap ;) Tåget körde som vanligt tills efter Alingsås, precis innan Lerum 
så stannar tåget & säger att vi kommer bli en halvtimme försent för att vi 
står i kö in till Göteborg. Ah men kul tänkte vi. Men jag skulle fortfarande 
hinna med tåget till Falkenberg, trodde jag... Tåget skulle ha vart framme
kl 19.00 men när tror ni vi var framme? Jo 20.15! Tåget var hela en timma
& en kvart försenat och jag var tvungen å ta tåget som gick 20.42 ist för
19.42. Jag som trodde att allt va över å lättnaden kom så var jag tvungen 
att byta till en fucking buss i Varberg?! ÅÅÅÅHHHH. Jävla storm eller???!!!!
Kom till min älskling kl 22 ist för 20.36. Ska fan aldrig åka när det är oväder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0