magsjuka kanske?

Hejhej, har verkligen inte orkat skriva idag och det beror på att jag inte mår
så bra just nu och har inte gjort det halva dagen. 
Började med att jag & älsklings familj drog till Varberg och på ditvägen var 
det inga som helst problem. Men tillbaka vägen till Falkenberg så fick jag ont
i magen, lite smått kallsvettig & så ville jag bara spy. Men det gick inte... 
Så efter kollade jag & Joel på Askungen och han masserade min mage. Skönt.
Så ja, såhär kul hade vi på vår 4-månadersdag ;) Händer fan alltid något med
mig nu för tiden. Jag har dåligt immunförsvar, det vet jag redan men jag 
orkar inte vara sjuk hela tiden. Lärarna tror ju inte på mig längre när man sjuk
-anmäler sig. ÖÖÖööögGGhhhH -.-'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0