just love me for who i am

Jag tänkte skriva ner ett litet stycke av min bok som jag skrev för snart 2 år sen.
En bok jag inte vågat visa för någon. Det finns ju som sagt en anledning till
att jag bor på ett boende för ungdomar. Ungdomar som har det svårt hemma.

28/1 2010 kl 23.40
"Varför tar jag allt så jävla hårt nu för tiden?
Jag är en stark person som klarar av allt men jag vet inte om jag orkar längre.
Allt skrik och tjat man får höra varje dag, varje gång man får höra hur misslyckad
man är. Jag är nog rädd för en sak... Att någon gång lyckas med något
".

Vad tror ni hände mig? Och vad tror ni jag blev utsatt för?

nu kommer jag kalla några för person 1 & 2.

8/2 2010 kl 22.00
"Person 1 knuffade till mig så jag föll på golvet & person 2 kom och drog mig
i håret så jag skrek till. Sen drog person 2 upp mig och smällde till mig flera
gånger utan att jag kämpade emot, jag tog bara emot slagen jag fick, för 
jag var för svag, för svag för att orka göra något. Det enda jag kunde göra var
att springa därifrån, ut genom dörren, ut i kylan utan jacka & skor
".

Detta levde jag med nästan varje dag i över 10 år.

Jag vill inte ha "uppmärkssamhet" och jag vill inte att ni ska tycka synd om mig.
Men det finns fler än jag som till och med blir mer utsatt än jag. Jag tycker att
alla borde tänka om, hoppas det här ger er alla en tankeställare. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0