hårfärgning

gick från svart/brun till blond/orange till rödtott! :O
Så nu har jag rött hår, ska nog färga om det igen för det blev inte bra,
men om typ en vecka haha, eller dagen innan nyår!

Igår så va det lite mysigt förutom att jag hade ont i magen & huvudvärk.
Jag & älskling gick upp kl 8 på morgonen och började fixa i ordning oss 
eftersom hans pappa skulle komma & hämta oss kvart i 9 för julfrukosten.
Vi var där ända till halv 3 å då drog vi till Joels mamma igen å åkte iväg 
till Manges föräldrar. 

Orkar inte berätta mer faktiskt haha, men jag fick en kamera, parfym &
lite smågrejer och min älskling blev glad för halsbandet han fick iaf
:)

Nu ska vi kolla på Murder Set Pieces.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0