duschen & fix' with some music

Ska hoppa in i duschen nu! Har faktiskt varit vaken en timma men känner mig
fortfarande slö så en dusch piggnar väl till mig hoppas jag!
Jag ska inte fixa mig så jätte mycket men jag klarar faktiskt inte av att gå i Gbg
helt osminkad å så hahaha, händer ibland på söndagskvällar när inte många är 
där å när jag bara ska byta till ett tåg, men nu ska jag ju gå genom stan så
det är en helt annan sak. För jag vet ju själv hur mycket skit jag snackar när
jag ser någon sliten jävel i gbg eller sthlm. Man bah; usch?! Och jag tror faktiskt
dom som jobbar i affärer tänker så med men ler ändå, hahaha?! ;)
Vad tänker ni om saken? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0